از ابتدای امسال دفتر اطلاع رسانی گردشگری سوباتان توسط یکی از فعالان گردشگری شروع به فعالیت نموده و موجبات شادی همه کارگزاران گردشگری را فراهم آورد.

متاسفانه بعد از حدود 3 ماه فعالیت همه کارگزان ناراحت و گله مند شدند ، چرا که توزیع مسافر بین کارگزاران سوباتان که سالها با سرمایه گذاری شخصی هزاران توریست را پذیرایی نموده اند عادلانه انجام نمی شود.

بطوریکه بعضی از دوستان معتقدند هیچ مسافری به فغالان گردشگری سوباتان داده نشده و فقط بین خودشان مسافران را تقسیم می کنند.

شنیده می شود مسئئولین دفتر نیز در پاسخ معترضین اعلام نموده اند که به کسانیکه مجوزشان را تمدید نکرده اند مسافر داده نخواهد شد.

این تحریم سخت و بی اغماض چقدر قانونی هست من نمیدانم.

اما میدانم که هرگز اصناف مختلف مغازه دکان داران را بجرم عدم تمدید جواز کسب پلمپ نمی کنند بلکه با اخطار و توصیه ضمن ادامه کار آنها را تشویق به تمدید مجوزشان می نمایند.

در این میان افرادی هم هستند که تازه مجوز گرفته و یا صدور و تمدید مجوزشان در دست اقدام است  و یا مجوزشان را تمدید نموده اند اما باز بهره ای از تاسیس این دفتر نبرده بلکه نسبت به سال گذشته از پذیرش مسافر در سوباتان محروم مانده اند.

لازم به یادآوریست که بنده هرگز در سوباتان مسافر نپذیرفته و صرفا از طریق اینترنت مسافران خود را پذیرش می نمایم.

علی ایحال تعدادی از فعالان گرشگری سوباتان در حال  تهیه شکوادیه ای هستند تا احقاق حق خود را قانونی پیگیری نمایند.