سوباتان بهشت ایران
مطالب سایت

برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام در سوباتان

همه ساله در نیمه خرداد مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در مسجد جامع سوباتان برگزار می گردد . امسال نیز این مراسم معنوی با حضور بخشدار محترم ، ریاست دادگستری بخش کرگانرود ، فرماندهی انتطامی لیسار ، شهردار محترم ، اعضای محترم شورای اسلامی شهر لیسار ، فرماندهان محترم سپاه تاالش و پایگاه بسیج لیسار و تنی چند از سایر مسئولین برگزار شد که مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تالش سخنران مراسم و آقای عسگر رضوانی مداح مجلس بود .

با توجه به عدم وجود شورای اسلامی محل و دهیار ثابت در سوباتان آنچه که در اجرای چنین مراسم در سوباتان مورد توجه وتامل است اینکه مسئولین محترم می توانند با استفاده از توانمندی نیروهای محلی و با تشکیل کمیته ای مردمی بعنوان بازوی کار دهیار فصلی و پر تلاش سوباتان کیفیت چنین برنامه هایی را بالا برده و از همه پتانسیلهای موجود استفاده بهینه شود .

حضور گسترده عشایر و اهالی سوباتان و همچنین حضور جمعی از گردشگران حاضر در سوباتان در این مراسم مهم معنوی امری قابل تحقق بود . اگر برنامه ریزی درستی صورت می گرفت .

سپردن امور هر منطقه به اهالی آن محل و مشارکت دادن مردم در امور فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی از اهم سیاستهای نظام مقدس اسلامی ایران است .

 

مطالب مرتبط

دومین پنل برق خورشیدی بر فراز کلبه مردم شناسی سوباتان

سوباتان
9 سال قبل

توریسم و گردشگری

سوباتان
11 سال قبل

بخاری هیزمی در سوباتان

سوباتان
4 سال قبل
خروج از نسخه موبایل